0

Bermula Semula

.
So let's get started. Start all over again. Blog ini sudah lama terbengkalai. Kesian kesian. Kali ini saya akan ambil alih tugas untuk update blog ini memandangkan budak-budak Suka Suki Society ini sendiri busy memanjang. And who am I? That's a secret I'll never tell. Tak payah nak tiru Gossip Girl sangat la kan. Tapi you know you'll love me. xoxo.

Suka Suki Society ini ditubuhkan secara tidak sengaja iaitu secara spontannya pada tahun lepas. Mula bersama-sama sejak Julai 2010. Lapan orang ahli asal adalah:

Hilmi 

Aina

Jannah

Anim

Eera

Wani

Farah

Fadzlina



Disebabkan Hilmi sorang je jejaka yang ada dalam kumpulan ni, maka secara automaticnya dia berperanan sebagai ketua. Tak pernah buat undian atau perlantikan pun. Kihkih. Maka seperti yang dapat dilihat dalam gambar di atas, terhasil lah tabung ajaib yang digeruni oleh ahli-ahli sekalian sebab akan ada ceti bertauliah yang datang kutip duit bawak tabung tu bila tiba masanya. Masing-masing sibuk membuat pembayaran bila dah kena bebelan percuma dari ceti tersebut. Lepas tu masing-masing suka bila column dah banyak tick. Selagi banyak column yang tak di'tick', memang tak berhenti la mulut ceti membebel dan mengingatkan ahli-ahli untuk segera bayar hutang piutang yang tertunggak. Kihkih. Duit yang terkumpul tu nanti la konon-konon akan dibuat untuk bersuka-suki di kala stress. 

Sebulan selepas penubuhan, bertambah pulak sorang ahli lagi.. seperti yang telah digembar-gemburkan dalam entry ini.

Jadi dengan adanya saya (identiti terpaksa dirahsiakan) selaku pengelola blog yang baru, sangat berbesar hati nak tolong update kan aktiviti-aktiviti Suka Suki Society ini. Harap-harap korang akan aktif semula yeah!



0 comments:



Back to Top